Бесплатная пробная версия

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Голос

Что такое голос?

В ряде случаев, общение с помощью голосовой связи может оказаться проще, чем общение в онлайн чате или по электронной почте. Голосовые звонки особенно популярны при обсуждении нетехнических вопросов, таких как предпродажные запросы и запросы, связанные с расчетами, которые легко можно решить по телефону.

Голосовая связь в системе LiveAgent может осуществляться в следующих вариантах:

  • Телефон–телефон (клиент звонит со своего телефона, и специалист клиентской поддержки, со своей стороны, отвечает ему, также используя телефонный аппарат).
  • Телефон–компьютер (клиент звонит со своего телефона, а специалист клиентской поддержки принимает звонок в панели управления системы LiveAgent).
  • Телефон–смарт устройство (работает так же, как вариант телефон–компьютер, только, вместо компьютера, используется смартфон. Клиент звонит со своего телефона, а специалист клиентской поддержки принимает звонок в мобильном приложении LiveAgent на своем мобильном устройстве. Приложение использует для своей работы мобильную передачу данных).
  • Компьютер–компьютер (поместив на вашем сайте виджет звонка, вы можете дать своим клиентам возможность звонить вам непосредственно с компьютера. Почти как в Skype).
Голос
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What types of voice communication does LiveAgent support?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent supports the following types of voice communication: phone to phone, i.e. both the client and the agent talk on the phone; phone to computer, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up in the LiveAgent panel; a phone call to a smart device, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up using the LiveAgent phone application; computer to computer, similar to Skype, thanks to the widget available on the website. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How does the voice communication in LiveAgent work?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “With LiveAgent, you can conduct any type of voice communication in one place. This streamlines the agent’s work and allows you to monitor multiple channels at once.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of voice communication?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The advantage of voice communication is that it is more natural than written communication. The human voice is used, so we hear emotions, and it is easier and faster to explain certain things that may be more difficult to describe. In some situations it is also more possible as the person may need to be contacted quickly, but cannot write.” } }] }

FAQ

What types of voice communication does LiveAgent support?

LiveAgent supports the following types of voice communication: phone to phone, i.e. both the client and the agent talk on the phone; phone to computer, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up in the LiveAgent panel; a phone call to a smart device, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up using the LiveAgent phone application; computer to computer, similar to Skype, thanks to the widget available on the website.

How does the voice communication in LiveAgent work?

With LiveAgent, you can conduct any type of voice communication in one place. This streamlines the agent’s work and allows you to monitor multiple channels at once.

What are the benefits of voice communication?

The advantage of voice communication is that it is more natural than written communication. The human voice is used, so we hear emotions, and it is easier and faster to explain certain things that may be more difficult to describe. In some situations it is also more possible as the person may need to be contacted quickly, but cannot write.

Назад к глоссарию Зарегистрироваться БЕСПЛАТНО

В своей работе наш сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться сайтом, вы выражаете свое согласие на использование файлов cookie на условиях, описанных в нашей privacy and cookies policy.